- Efektywność praktyk studenckich z perspektywy samooceny studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
Details zum Objekt: Efektywność praktyk studenckich z perspektywy samooceny studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:

- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ;
: - Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89434 ; https://doi.org/10.34616/22.19.034 - Language:
- Abstract Language :
; - Resource Title:
- Resource Type:
- Related Identifier:
- Related Identifier Type:
- First Page:
- LastPage:
- Access rights: ;
- License: ; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en ;; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=pl
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2025-06-16
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 13968
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Przygotowanie studentów do realizacji zadań nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – między teorią a praktyką
Ersteller:Malec, Anna
Typ:text
Beitragende:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Opiekun praktyk studenta edukacji elementarnej – na styku ról społecznych i wzajemnych oczekiwań
Ersteller:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa
Typ:text
Beitragende:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Praktyka pedagogiczna kontekstem reorganizacji personalnej wiedzy o nauczaniu przyszłych nauczycieli. Propozycja zmiany modelu kształcenia nauczycieli
Ersteller:Michalak, Renata
Typ:text
Beitragende:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Jak przygotować do pracy nauczyciela XXI wieku? – ważna rola praktyk pedagogicznych
Ersteller:Rokicka, Anna
Typ:text
Beitragende:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Special teacher competencies in the context of inclusive school
Ersteller:Kaffemaniene, Irena; Ališauskienė, Stefanija
Typ:text
Praktyka pedagogiczna z perspektywy studenta wczesnej edukacji
Ersteller:Komorowska-Zielony, Alicja
Typ:text
Beitragende:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
Ersteller:Olejnik-Krupa, Emilia
Typ:text
Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
Ersteller:Jezierska-Wiejak, Elżbieta
Typ:text
Beitragende:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna