- Efektywność praktyk studenckich z perspektywy samooceny studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
Details zum Objekt: Efektywność praktyk studenckich z perspektywy samooceny studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89434 ; https://doi.org/10.34616/22.19.034 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 12667
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Opiekun praktyk studenta edukacji elementarnej – na styku ról społecznych i wzajemnych oczekiwań
Ersteller:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa
Jak przygotować do pracy nauczyciela XXI wieku? – ważna rola praktyk pedagogicznych
Ersteller:Rokicka, Anna
Specjalne kompetencje nauczycieli w kontekście szkoły integracyjnej
Ersteller:Kaffemaniene, Irena; Ališauskienė, Stefanija
Typ:tekst
Praktyka pedagogiczna z perspektywy studenta wczesnej edukacji
Ersteller:Komorowska-Zielony, Alicja
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
Ersteller:Olejnik-Krupa, Emilia
Typ:tekst
Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
Ersteller:Jezierska-Wiejak, Elżbieta