- Jak przygotować do pracy nauczyciela XXI wieku? – ważna rola praktyk pedagogicznych
Details zum Objekt: Jak przygotować do pracy nauczyciela XXI wieku? – ważna rola praktyk pedagogicznych
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;; ;
- Abstrakt: ;
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89428 ; https://doi.org/10.34616/22.19.028 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 338
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Efektywność praktyk studenckich z perspektywy samooceny studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
Ersteller:Olejnik-Krupa, Emilia
Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
Ersteller:Jezierska-Wiejak, Elżbieta
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Ersteller:Włoch, Stanisława
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Opiekun praktyk studenta edukacji elementarnej – na styku ról społecznych i wzajemnych oczekiwań
Ersteller:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa