- „Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Details zum Objekt: „Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89421 ; https://doi.org/10.34616/22.19.022 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 715
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
Efektywność praktyk studenckich z perspektywy samooceny studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
Ersteller:Olejnik-Krupa, Emilia
Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Nieuchronność zmian edukacyjnych w zmieniającym się społeczeństwie
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Typ:tekst