- Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania
Publikationsgruppe: Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator:
- Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2022-09-21
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Ersteller:Włoch, Stanisława
Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Jak przygotować do pracy nauczyciela XXI wieku? – ważna rola praktyk pedagogicznych
Ersteller:Rokicka, Anna
Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
Ersteller:Jezierska-Wiejak, Elżbieta
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Efektywność praktyk studenckich z perspektywy samooceny studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
Ersteller:Olejnik-Krupa, Emilia