- Misja szkoły jako przedmiot refleksji nauczycieli
Details zum Objekt: Misja szkoły jako przedmiot refleksji nauczycieli
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89348 ; https://doi.org/10.34616/22.19.225 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2024-07-09
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1715
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Problemy refleksyjnego pedagoga w aktualnej rzeczywistości społecznej
Ersteller:Wróblewska, Alina; Łagodowski, Waldemar
Refleksyjność i refleksja z perspektywy nauczycieli wczesnej edukacji – doniesienie z badań własnych
Ersteller:Szymczak, Joanna
Weterani poszkodowani : rzeczywistość życia po powrocie z misji
Ersteller:Marchewka, Marek
Typ:tekst
Beitragende:Szalonka, Katarzyna
Dwa pojęcia refleksyjności w antropologii Karola Wojtyły
Ersteller:Kubiak, Maria
United Nations Multidimensional Integrated Stabilization Mission in Mali
Ersteller:Korecki, Zbyšek
Typ:tekst
Beitragende:Maciejewski, Marek; Scheffler, Tomasz; Antonów, Radosław
Wirtualny żywot wystaw bibliotecznych
Ersteller:Rossa, Piotr
Beitragende:Piotrowicz, Grażyna; Pidłypczak-Majerowicz, Maria
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga