- Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Details zum Objekt: Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89343 ; https://doi.org/10.34616/22.19.220 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1553
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism
Ersteller:Paszenda, Iwona
Sztuka złożoności – utopijny i sceptyczny impuls w edukacji politycznej Michaela Oakeshotta (szkic o konwersacji)
Ersteller:Maliszewski, Krzysztof
Typ:tekst
Democracy, Utopia, Education
Ersteller:Włodarczyk, Rafał
Między wizją a utopią. Rola edukacji
Ersteller:Ferenz, Krystyna
Thinking about Multiethnicity
Ersteller:Wojdon, Joanna
O rozczarowaniu utopią i myśleniu krytycznym
Ersteller:Włodarczyk, Rafał
Myśląc o wieloetniczności
Ersteller:Wojdon, Joanna