- Dom rodzinny jako miejsce komunikacji dziecka ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju – studium indywidualnego przypadku
Details zum Objekt: Dom rodzinny jako miejsce komunikacji dziecka ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju – studium indywidualnego przypadku
PDF
Struktur
Dom rodzinny w doświadczeniu (auto)biograficznym.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89188 ; https://doi.org/10.34616/22.19.095 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-04
- Zuletzt geändert am: 2024-06-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 262
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
An interwar family as portrayed by “Dom Rodzinny” (1925–1933)
Ersteller:Michalska, Iwonna
Typ:tekst
A child and his family house – on the marginof memories from interwar period
Ersteller:Kiełtyk-Zaborowska, Izabela
Support for (single) foster mother with a child with disability
Ersteller:Kamyk-Wawryszuk, Agnieszka
Aktywność życiowa rodziców wychowujących dziecko z niepełnosprawnością jako istotny element ochrony ich zdrowia
Ersteller:Komorowska, Olga
Typ:tekst
The family models of communication and the language competences of children with mental retardation in the vision of educational success
Ersteller:Chrzanowska, Iwona
Typ:tekst
Beitragende:Szerląg, Alicja; Walasek, Stefania
O zmieniającej się roli polskich uczelni w obszarze studiów podyplomowych, kursów dokształcających i szkoleń
Ersteller:Wierzbowski, Marek; Grzywacz, Anna
Typ:text
Beitragende:Kiczka, Karol; Kocowski, Tadeusz; Małecki, Witold
Family house as a pedagogical category
Ersteller:Ładyżyński, Andrzej
The image of mother and the motherhood in historical and educational records
Ersteller:Bartkowiak, Edyta
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Haratyk, Anna