- Człowiek jako swojość i obcość – „słaby” projekt etyczny
Details zum Objekt: Człowiek jako swojość i obcość – „słaby” projekt etyczny
PDF
Struktur
Utopia a edukacja.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:87499 ; https://doi.org/10.34616/22.19.132 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-18
- Zuletzt geändert am: 2024-06-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 555
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Ersteller:Humeniuk, Monika
Wolność dziecka w koncepcjach pedagogicznych Emila Jaques-Dalcroze’a i Janusza Korczaka
Ersteller:Forecka-Waśko, Katarzyna
Typ:tekst
Dziecko i dzieciństwo we współczesnym dyskursie pedagogiki społecznej
Ersteller:Matyjas, Bożena
Typ:tekst
Pedagogika religii – konceptualizacja teorii kształtującej uczniowską tożsamość
Ersteller:Dembiński, Mariusz
Typ:tekst
Warunki prawidłowego wychowania medialnego w rodzinie
Ersteller:Nowicka, Ewa
Typ:tekst
Utopia w perspektywie pedagogiki współczesnej
Ersteller:Włodarczyk, Rafał
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Gromysz, Jowita
Family in the context of resocialization pedagogy
Ersteller:Raszková, Tereza; Hoferková, Stanislava
Typ:tekst
The conditioning of hermeneutic competences of students of pedagogy: nature versus culture and education
Ersteller:Kaliszewska, Małgorzata; Klasińska, Barbara
Datum:2022
Typ:tekst