- Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Details zum Objekt: Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
PDF
Struktur
Wychowawca, nauczyciel, mistrz: o potrzebie mądrości, autorytetu i cnoty.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79795 ; https://doi.org/10.34616/22.19.082 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-10-11
- Zuletzt geändert am: 2024-06-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 960
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Autorytet nauczycielski w dobie PRL-u: założenia i rzeczywistość
Ersteller:Król, Joanna
Beitragende:Jędrychowska, Barbara
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
Ersteller:Kozielska, Joanna
Misja szkoły jako przedmiot refleksji nauczycieli
Ersteller:Dernowska, Urszula
School procedures, as perceived by teachers and students from Poland, and the Czech Republic
Ersteller:Kowalski, Mirosław; Śliwa, Sławomir
Typ:tekst
Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
Ersteller:Kochanowska, Ewa