- Doświadczenia edukacyjne uczniów z niepełnosprawnością ruchową w codzienności szkolnej. Perspektywa biograficzna
Details zum Objekt: Doświadczenia edukacyjne uczniów z niepełnosprawnością ruchową w codzienności szkolnej. Perspektywa biograficzna
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79647 ; https://doi.org/10.34616/22.19.209 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 624
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Fenomen egzystencjalnych wymiarów myślenia utopijnego
Ersteller:Gara, Jarosław
Beitragende:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał
Aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami motorycznymi poprzez funkcjonalizację odzieży roboczej
Ersteller:Napieralska, Lidia; Jasińska, Izabela; Śledzińska, Katarzyna; Witczak, Ewa; Jarzyna, Violeta
Typ:tekst
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Ersteller:Paszenda, Iwona
Muzyka jako źródło przeżyć estetycznych w środowisku rodzinnym – doniesienie z badań
Ersteller:Majzner, Rafał
Typ:tekst
ACE study jako istotny drogowskaz dla kierunku działań edukacyjnych i profilaktycznych w systemie oświaty
Ersteller:Tomkowiak, Hubert
Typ:tekst
Wartości, którymi kierują się dzisiejsi studenci (na przykładzie Uniwersytetu Wrocławskiego)
Ersteller:Kędzior, Jolanta
Sens i możliwość edukacji w utopijnym urzeczywistnieniu. Refleksja pisana przypadkiem
Ersteller:Przanowska, Małgorzata
Typ:tekst
Schools “Detached” from Reality. On the Architectonics and Dynamics of Contemporary Educational Space
Ersteller:Włodarczyk, Rafał