- „Codzienność – niecodziennie” - postawy studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej wobec innowacyjnej strategii nauczania
Details zum Objekt: „Codzienność – niecodziennie” - postawy studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej wobec innowacyjnej strategii nauczania
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79644 ; https://doi.org/10.34616/22.19.206 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 287
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Możliwości rozwoju kompetencji uczenia się przez nauczycieli wychowania przedszkolnego w miejscu pracy jako elementu kultury organizacyjnej
Ersteller:Smilgiené, Jurgita; Masiliauskiené, Erika
Typ:tekst
Rola rodziców w edukacji młodzieży galicyjskiej. Analiza zagadnienia na podstawie źródeł pamiętnikarskich
Ersteller:Grabowska-Pieńkosz, Dorota
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Haratyk, Anna
Specjalne kompetencje nauczycieli w kontekście szkoły integracyjnej
Ersteller:Kaffemaniene, Irena; Ališauskienė, Stefanija
Typ:tekst
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Kategoria sprawiedliwości w (samo)ocenianiu studentów. O codziennych doświadczeniach młodych akademików
Ersteller:Bielinis, Lidia; Dampc, Mateusz
Edukacyjne stymulatory sukcesu kobiet opieki medycznej w Drugiej Rzeczypospolitej (na przykładzie Górnego Śląska)
Ersteller:Kempa, Grażyna
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor