- Kategoria sprawiedliwości w (samo)ocenianiu studentów. O codziennych doświadczeniach młodych akademików
Details zum Objekt: Kategoria sprawiedliwości w (samo)ocenianiu studentów. O codziennych doświadczeniach młodych akademików
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79643 ; https://doi.org/10.34616/22.19.205 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 124
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Kształtowanie kompetencji społecznych na kierunku lekarskim w ramach przedmiotów humanistycznych
Ersteller:Wiśniewska, Danuta
Raport z badań nad warunkami życia i czynnikami warunkującymi oceny. Poczucie bezpieczeństwa w (nie)zmiennej codzienności
Ersteller:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Typ:tekst
(Nie)pożądana refleksyjność
Ersteller:Jankowska, Agnieszka
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Ersteller:Ferenz, Krystyna
Fabrica Societatis. No. 1/2018 : Spis treści
Typ:tekst
Beitragende:Banaszak, Ewa