- Współczesne funkcjonowanie nauczycieli szkół podstawowych na przykładzie badań porównawczych przeprowadzonych na terenie południowej Polski (województwo podkarpackie i małopolskie) oraz północnych (Sárospatak) i południowych Węgrzech (Kaposvári)
Details zum Objekt: Współczesne funkcjonowanie nauczycieli szkół podstawowych na przykładzie badań porównawczych przeprowadzonych na terenie południowej Polski (województwo podkarpackie i małopolskie) oraz północnych (Sárospatak) i południowych Węgrzech (Kaposvári)
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89437 ; https://doi.org/10.34616/22.19.037 - DOI:
https://doi.org/10.34616/22.19.037 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2023-04-14
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 332
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
Możliwości rozwoju kompetencji uczenia się przez nauczycieli wychowania przedszkolnego w miejscu pracy jako elementu kultury organizacyjnej
Ersteller:Smilgiené, Jurgita; Masiliauskiené, Erika
Typ:tekst
Jak przygotować do pracy nauczyciela XXI wieku? – ważna rola praktyk pedagogicznych
Ersteller:Rokicka, Anna
The conditioning of hermeneutic competences of students of pedagogy: nature versus culture and education
Ersteller:Kaliszewska, Małgorzata; Klasińska, Barbara
Datum:2022
Typ:tekst
„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Ersteller:Włoch, Stanisława
O „duszy nauczycielstwa” w świetle wspomnień gimnazjalistów galicyjskich
Ersteller:Dormus, Katarzyna
Beitragende:Jędrychowska, Barbara