- Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
Details zum Objekt: Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: Personal Knowledge of a Child at Early School Age as a Space for (Not) Daily Activities of a Teacher;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79632 ; https://doi.org/10.34616/22.19.194 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 759
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Przekonania nauczycieli o potencjale uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
Ersteller:Kozielska, Joanna
Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Ersteller:Gołdyn, Piotr
Beitragende:Jędrychowska, Barbara
(Nie)pożądana refleksyjność
Ersteller:Jankowska, Agnieszka
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata