- Codzienność jako wyzwanie edukacyjne generacji 50+
Details zum Objekt: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne generacji 50+
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79631 ; https://doi.org/10.34616/22.19.193 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 110
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Fabrica Societatis. No. 1/2018 : Spis treści
Typ:tekst
Beitragende:Banaszak, Ewa
Refleksja w codzienności – perspektywa pedagogii osoby
Ersteller:Starnawski, Witold
Niecodzienna codzienność. Nie tylko o jednym wierszu Juliana Tuwima
Ersteller:Sioma, Radosław
Typ:tekst
Beitragende:Banaszak, Ewa
Dyskusje na temat znaczenia autonomii jednostki osoby jako wartości aksjologicznej
Ersteller:Blicharz, Jolanta
Typ:tekst
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Konstytucjonalizacja obowiązków jednostki w państwach Ameryki Łacińskiej może być wzorem do naśladowania?
Ersteller:Complak, Krystian
Typ:tekst
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Jednostka w systemie bezpieczeństwa powszechnego – zagadnienia wybrane
Ersteller:Mielczarek-Mikołajów, Justyna
Typ:tekst
Beitragende:Kocowski, Tadeusz; Raduła, Michał; Bobowski, Sebastian; Nowicki, Henryk
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
Ersteller:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Władza dyskrecjonalna administracji publicznej a sytuacja prawna jednostki – kilka refleksji
Ersteller:Duniewska, Zofia
Typ:tekst
Beitragende:Korczak, Jerzy; Szreniawski, Jan