- Rozumieć codzienność – z punktu widzenia antropologii interpretatywnej Clifforda Geertza
Details zum Objekt: Rozumieć codzienność – z punktu widzenia antropologii interpretatywnej Clifforda Geertza
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79625 ; https://doi.org/10.34616/22.19.187 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 2445
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Understanding Daily Reality in Clifford Geertz’s Interpretive Anthropology
Ersteller:Lubowicka, Grażyna
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Ideologia i utopia w wyobraźni społecznej i w samorozumieniu jednostek
Ersteller:Lubowicka, Grażyna
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Gromysz, Jowita
Codzienność i refleksja. W poszukiwaniu źródeł uczenia się osób dorosłych
Ersteller:Frąckowiak, Anna
Sposoby radzenia sobie z konfliktem. Wykorzystanie potencjału sytuacji konfliktowych drogą ku międzykulturowemu zrozumieniu
Ersteller:Dragon, Agnieszka
Typ:tekst
Fabrica Societatis. No. 1/2018 : Spis treści
Typ:tekst
Beitragende:Banaszak, Ewa
Ewolucja filozoficznego rozumienia pojęcia kultury
Ersteller:Koropczuk, Anna
Typ:tekst
Beitragende:Klat-Wertelecka, Lidia
Refleksyjność człowieka wobec świata znaczeń
Ersteller:Lubowicka, Grażyna
Wpływ polityki kulturalnej na funkcjonowanie instytucji kultury w Polsce
Ersteller:Januszewska, Małgorzata J.
Beitragende:Winiarski, Marcin