- Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
Details zum Objekt: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
;
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79623 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2023-12-07
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 138
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Praca – życie rodzinne – społeczeństwo – edukacja. O codzienności w optyce koncepcji Ericha Fromma i Theodore’a Bramelda
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Wstęp
Ersteller:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Ersteller:Szymala, Jacek
Typ:tekst
(Nie)pożądana refleksyjność
Ersteller:Jankowska, Agnieszka
Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Ersteller:Paszenda, Iwona
Sukces w życiu codziennym
Ersteller:Paszenda, Iwona
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor