- Informacje o uczniu przekazywane rodzicom przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w świetle badań empirycznych
Details zum Objekt: Informacje o uczniu przekazywane rodzicom przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w świetle badań empirycznych
PDF
Struktur
Wychowanie w Rodzinie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Tytuł odmienny:
- Twórca: ; ; ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Opis: ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ;
:
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Format:
- Identyfikator:
; ; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:78672 ; https://doi.org/10.23734/wwr20161.371.390 - DOI:
https://doi.org/10.23734/wwr20161.371.390 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązane dane:
https://wwr.edusfera.press/ - Właściciel praw:
; ; ; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-12-15
- Zuletzt geändert am: 2024-04-23
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 2145
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Language functions to communicate appraisal and child directed speech
Ersteller:Sereková, Kamila
Typ:tekst
Badania nad oralnością a egzegeza Ewangelii synoptycznych
Ersteller:Torbus, Sławomir
Typ:tekst
Beitragende:Komsta, Alina
Aristot. Poet. 1455 A 7-8: num Orestes ratiocinetur
Ersteller:Szymański, Nicolaus
Refleksyjność oświatowa w blogu pedagoga. Wprowadzenie do debaty
Ersteller:Śliwerski, Bogusław
Powieść totalna : wokół narracyjnych teorii Ernesta Sábato i Maria Vargasa Llosy
Ersteller:Kurek, Marcin
Typ:tekst
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata
Edukacja muzyczna z metodyką. Skrypt do przedmiotu
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Oralność i piśmienność praktyk szkolnych - problemy i rozpoznania
Ersteller:Rakoczy, Marta
Datum:2015
Typ:tekst