- Determinanty zachowań nabywców na rynku usług turystycznych — w świetle badań
Details zum Objekt: Determinanty zachowań nabywców na rynku usług turystycznych — w świetle badań
PDF
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:

- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher: ;
- Contributor:
: ;
: - Institution:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:141639 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.49.9 ; ; - Source:
- Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- WUL Catalog:
https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:163734 - Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2025-01-10
- Zuletzt geändert am: 2025-07-10
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 144
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
The Role of Consumers’ Behaviour in Applying Green Marketing: An Economic Analysis of the Non-alcoholic Beverages Industry in Kosova
Ersteller:Podvorica, Ganimete; Ukaj, Fatos
Typ:text
Beitragende:Kozłowski, Artur
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Ersteller:Sadowa, Agnieszka
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Ersteller:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Janicka-Michalak, Teresa
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Ersteller:Haławin, Arkadiusz
Typ:text