- Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Details zum Objekt: Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
PDF
Struktur
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:

- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ;
: - Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137020 ; https://doi.org/10.19195/2658-1310.28.4.8 ; ; - Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2023-04-07
- Zuletzt geändert am: 2025-11-05
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 305
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Etyka a zarządzanie marketingowe – wybrane problemy
Ersteller:Winiarski, Marcin
Typ:text
Beitragende:Bojko, Andrìj Mihajlovič; Marszał, Maciej
Zarządzanie marketingowe : wybrane aspekty prawne i ekonomiczne
Ersteller:Blicharz, Jolanta; Szalonka, Katarzyna
Typ:text
Beitragende:Małecka-Łyszczek, Magdalena; Pierzchała, Ewa
Substytucja leków w aptece ogólnodostępnej podczas pandemii COVID-19
Ersteller:Szpala, Magdalena
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Galerie sztuki współczesnej — perspektywa rozwoju czy upadku?
Ersteller:Januszewska, Małgorzata J.
Typ:text
Beitragende:Winiarski, Marcin
Dostępność produktów leczniczych w Polsce – ujęcie prawno-ekonomiczne
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk