- Miejsce i przestrzeń w edukacji na przykładzie działań w Szkole Podstawowej nr 82 we Wrocławiu
Details zum Objekt: Miejsce i przestrzeń w edukacji na przykładzie działań w Szkole Podstawowej nr 82 we Wrocławiu
PDF
Struktur
Rozwój polskiej i ukraińskiej teorii i praktyki pedagogicznej na przestrzeni XIX–XXI wieku T.9.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Tytuł publikacji grupowej: ;
- Twórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133290 ; https://doi.org/10.34616/22.22.430 - Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-01-12
- Zuletzt geändert am: 2024-07-10
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 158
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Znaczenie miejsca w terapii i poradnictwie
Ersteller:Ładyżyński, Andrzej
Typ:tekst
Kierunki zmian w kulturze kształcenia pedagogów. Deskrypcje i reinterpretacje
Ersteller:Duraj-Nowakowa, Krystyna
Datum:2022
Typ:tekst
(Po)wolna edukacja religijna
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
Obraz polskiej rodziny w elementarzach szkolnych II Rzeczypospolitej
Ersteller:Kochan, Katarzyna
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Albański, Leszek
New Pole In New Poland. Upbringing according to Jan Stachniuk
Ersteller:Gulanowski, Jacek
Obowiązek szkolny sześciolatka i jego codzienność jako wyzwanie edukacyjne — na tle reformy edukacji de lege lata i de lege ferenda
Ersteller:Raszewska-Skałecka, Renata
Beitragende:Burdìn, Volodimir; Marszał, Maciej
„Umiejscawianie” się studentów w przestrzeni praktykowania – z perspektywy praktyki konstruktywistycznej
Ersteller:Malinowska, Joanna