- Swobodna zabawa w przedszkolu. Ku edukacyjnej wolności
Details zum Objekt: Swobodna zabawa w przedszkolu. Ku edukacyjnej wolności
PDF
Struktur
Wychowanie w Rodzinie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
; ; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133559 ; https://doi.org/10.34616/wwr.2021.2.081.097 - Source:
- Language:
- Relation:
- Is referenced by:
https://wwr.edusfera.press/ - Access rights: ;
- License: ;
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-03-03
- Zuletzt geändert am: 2024-08-06
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1349
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Nauczyciel wczesnej edukacji w obliczu utopijnych wyobrażeń matek. Ku teorii ugruntowanej
Ersteller:Szkolak-Stępień, Anna
Teacher as a key element of the educational environment of a young child in mathematics education
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata
Pedagogical practice in academic education (future) early education teachers
Ersteller:Musiał, Ewa
"Pójdźcie i żyjcie dla naszych dzieci”. O długiej drodze uznania rangi przedszkoli w Niemczech
Ersteller:Nowosad, Inetta
Typ:tekst
Reflectiveness and reflection from an early education teacher’s perspective – report from own research
Ersteller:Szymczak, Joanna
Mentor/tutor of elementary education student practice – on the face of social roles and mutual expectations
Ersteller:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa