- Collaborative consumption i jej wpływ na rozwój przedsiębiorczości w obliczu zmian pokoleniowych
Details zum Objekt: Collaborative consumption i jej wpływ na rozwój przedsiębiorczości w obliczu zmian pokoleniowych
PDF
Struktur
Acta Universitatis Wratislaviensis. Przegląd Prawa i Administracji.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:110352 ; https://doi.org/10.19195/0137-1134.120.104 ; ; - Source:
- Language:
- Relation:
- WUL Catalog: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109942
- Is version of:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Location of original object:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-08-03
- Zuletzt geändert am: 2024-09-09
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 239
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Ersteller:Sadowa, Agnieszka
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmiana zachowań rynkowych pokolenia Z
Ersteller:Paczka, Edyta
Typ:text
Beitragende:Machaj, Mateusz
Wpływ pandemii COVID-19 na gospodarkę współdzielenia w Polsce
Ersteller:Ziobrowska, Justyna
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego pokolenia Z jako członkowie społeczeństwa obywatelskiego
Ersteller:Zakusilo, Anastasiia
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
Ersteller:Kijewska, Agnieszka
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Paradygmat prosumenta wobec aktualnych wyzwań transformacji energetycznej
Ersteller:Niklewicz-Pijaczyńska, Małgorzata
Typ:text
Beitragende:Górnicki, Leonard; Kusiak-Winter, Renata
Sharing economy as a new consumer trend
Ersteller:Ziobrowska, Justyna
Beitragende:Kalina-Prasznic, Urszula
The importance of current megatrends and trends in the opinion of X and Z generations
Ersteller:Wicka, Aleksandra; Wicki, Ludwik
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna