- Identifying the Determinants and Effects of Education Based on the Hidden Curriculum Theory
Details zum Objekt: Identifying the Determinants and Effects of Education Based on the Hidden Curriculum Theory
PDF
Struktur
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ; ; :
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108924 ; https://doi.org/10.34616/22.20.269 - DOI:
https://doi.org/10.34616/22.20.269 - Język:
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-06-03
- Zuletzt geändert am: 2024-03-05
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 101
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Ersteller:Włoch, Stanisława
Doskonalenie kompetencji muzycznych studentów edukacji wczesnoszkolnej podczas zajęć terenowych w szkole
Ersteller:Kisiel, Mirosław
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
Praktyki pedagogiczne z perspektywy ich uczestników – raport z badań
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Nieuchronność zmian edukacyjnych w zmieniającym się społeczeństwie
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Typ:tekst